Tornerans Mágusképző Szakiskola
Köszöntünk mindenkit az oldalon!

Amennyiben már regisztrált tag vagy, kérjük kattints a Bejelentkezés gombra, viszont ha vendég, nézz bátran körbe, itt is, és a főoldalon is (amit elérsz fent, a Főoldal gombra kattintva). Amennyiben regisztrálni akarsz, klikk a Regisztráció ikonra a fenti menüsortban, töltsd ki a tesztet, és pár nap után be lesz regisztrálva a karaktered!

Kellemes böngészést kíván: a vezetőség
Tornerans Mágusképző Szakiskola
Köszöntünk mindenkit az oldalon!

Amennyiben már regisztrált tag vagy, kérjük kattints a Bejelentkezés gombra, viszont ha vendég, nézz bátran körbe, itt is, és a főoldalon is (amit elérsz fent, a Főoldal gombra kattintva). Amennyiben regisztrálni akarsz, klikk a Regisztráció ikonra a fenti menüsortban, töltsd ki a tesztet, és pár nap után be lesz regisztrálva a karaktered!

Kellemes böngészést kíván: a vezetőség
Tornerans Mágusképző Szakiskola
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tornerans Mágusképző Szakiskola

Tornerans Mágusképző Szakiskola :: http://torneransmagusk.atw.hu/
 
Mágiatörténet tanterem - Page 2 75555681FőoldalKezdőlapLegutóbbi képekKeresésFelvételizésBelépésRegisztráció

Megosztás | 
 

 Mágiatörténet tanterem

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3  Next
SzerzőÜzenet
Vendég



Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimePént. Júl. 10 2009, 19:57

* Örül neki hogy helyes volt a válasza, ezért el is mosolyodik. Amíg a tanárnő magyaráz, végig követi a kapott lapon a hallottakat. Valóban részletesebben megtalálja rajta az anyagot, de legalább, jobban megérti ha a tanárnő meséli el a leckét. Eszébe is jut egy kérdés. Felnyújtja a kezét és ha szót kap máris felteszi a kérdést.*
- Tanárnő, ha a káoszmágus nem fogad el egy szabályt sem, akkor hogyan tudnak káoszmágus csoportot alkotni? Minden csoportnak van feje, az meg valószínüleg szabályokat is hoz... * Lehet nincs sok értelme a filozófiálásának, de ha már van alkalma miért ne kérdezzen, úgyis lemaat arról hogy az előző kérdésre feleljen.*
Vissza az elejére Go down
Vendég



Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimePént. Júl. 10 2009, 21:23

*Arwen lejegyzeteli, amit mond a tanárnő, majd csendben figyeli az órát. A kérdésre nem tud válaszolna, valahogy semmi értelmes nem jutott az eszébe, így csöndben marad. Hallgatja a többiek kérdését és válaszát. Közben füzetét lapozgatta, amíg a tanárnő nem mondja a választ vagy épp nem kezd el megint kérdezősködni.*
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeKedd Júl. 21 2009, 10:53

*Szívesen veszi ő, ha a diákok nem lankadnak és vannak kérdések is, arcán csupa boldogság suhan át és nagy, hosszúkás léptekkel, maga után suhogtatva tesz egy hirtelen fordulatot még az asztal elérése előtt és természetes, hogy örömest válaszol a kérdésre.*
- Érdekes a gondolata Ms. Boisson. Tudja, mint minden rendszerben itt is általában ahogy mondta egyenuralom van, vagyis kell egy vezető, hogy a rendszer ne omoljon össze. Ám ha mégis valaki úgy dönt, hogy neki nem megfelelő az adott káoszrendszer, akkor vagy fellázad és megpróbál uralomra törni - ami sokszor nehéz - vagy pedig maga alakít egy külön csoportot, ahol saját nézeteit gyakorolhatja. - *hűvös mosollyal és kisebb ajakrezdüléssel felel, remélhetőleg a válasz megállja a helyét és nem kötnek bele a szavaiba. Bár egy kis vitaparti nem is olyan rossz ötlet. Sőt lehet jövőre majd csinál egy ilyesmi órát, nem is rossz gondolat.*
- Ms. Warren valóban jól látja a dolgokat, hiszen mindig a jelen jelenti az információalapú mágiánál a kiinduló helyzetet, vagyis a 0 pontot, és a múltba visszanézve az emlékeinket tudjuk szelektálni, vagyis megszűrni, hogy a jelen információjához milyen információra van szükségünk a múltból és a jelen információját hogyan tudjuk a jövőben kamatoztatni majd. Talán egy kicsit bonyolultan hangzik, de nem annyira nehéz. - *feleli mosolyogva, elvégre ezt józan ésszel végiggondolva se jelent túl nagy problémát, bár már alkalmazni talán nem annyira egyszerű.*
- A kiadott lapon ez a rendszer is bőven le van írva, így térhetünk át a harmadikra és egyben utolsó anyagrészünkre, az Énoch -alapú mágiára. Valaki tudja, hogy mit takar ez a név? - *néz körbe, bár ha kórusban vágják rá az is jó neki, ez most úgysem számít bele a pontok tekintetébe, hiszen evidens kérdés.*


//Aki még játszani szeretne, az nyugodtan írhat hozzászólást, userke meg majd ahogy ideje engedi igyekszik válaszolni minél előbb//
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeCsüt. Júl. 30 2009, 12:58

//Az órát mind álmodói gondok, mind hsz-reag hiányba zárolom. A részvételt köszönöm, pontokat pedig a rendszerbe lehet olvasni. //
Vissza az elejére Go down
Noel Wyard
Prefektus - Pilluamuleto
Noel Wyard

Férfi Skorpió Jelige : A halál csak a kezdet. Az Antisignus.
Hozzászólások : 1437
Évfolyam : Első
Kor : 30

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeHétf. Dec. 28 2009, 20:22

*Elszórakozta az időt, ennek ellenére nem úgy tűnik, mint aki rohan, sőt, igen kényelmesen sétál a sátor felől, amolyan ráérős stílusban. Korántsem így van, ám nem viszi túlzásba azért, holott lehet, jobban tenné, ha kicsit kilépne. Ma sem öltözött másként, mint eddig, vagyis egyenruha nincs rajta, csak a saját ruháiban közlekedik. Saját talárja van, amit le nem cserél a címeresre, még véletlenül sem, ha agyonütik, akkor sem. Francist természetesen viszi magával, de most a talárja alatt rejtve, mielőtt valakire ráhozná a sikítófrászt, bár még nem találkozott senkivel, aki elrohant volna a másik irányba, ami valljuk be, meg is lepte, és melegséggel töltötte el. Kedveli a labirintusokat, a folyosóhálózat is olyan, nem egyszerű rálelni a teremre. Az aranyozott felirat az egyetlen, ami jelzi, nem tévedt el, jó helyen jár. Benyit, mielőtt belépne, körülnéz.
A puffok érdekesnek tűnnek, nem agyoncicomázott a berendezés, olyan otthonos érzést kelt az emberben. Magának bólint, nyugtázva, hogy nem vészes, nem fog kiakadni a giccsektől, bár ha nem arra figyel, nem azzal foglalkozik, akkor olyan mindegy. Besétál, becsukja az ajtót, és kinézi a legszélső puffot baloldalon, kicsit még arrébb is húzva a többitől, hogy ne kelljen felállnia folyton, ha érkeznek a többiek.
Leül, maga elé teszi Francist, és végignézi a falakon található képeket is. Leginkább a könyvek kötik le a figyelmét, alkalomadtán majd beléjük olvasgat, most beéri a címűkkel is. Azon közben elcsodálkozik, hol vannak a többiek, hiszen ha nem nézett el semmit, akkor ma óra van, mégpedig itt. Nem nehéz leszűrnie, keveseket érdekel, és azt sem, hogy a prof sem akad ki a pontatlanságon, hiszen ő is késett, nem is keveset. Miután felmérte a termet, visszatér Francis tanulmányozásához, elég volt neki az elmúlt pár nap, az is csoda, nem esett baja, amikor benne hitte elbújva az angyalkát. Gyengéden törölgeti meg, és ezt műveli, míg nem jön a Celinda.*
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeHétf. Dec. 28 2009, 22:41

//Még nyugodtan lehet érkezni az órára, remélem nem csak 1 fő szeretne megtisztelni a jelenlétével :S Az én hozzászólásom holnap/holnapután várható csak ^^//
Vissza az elejére Go down
Krisztyne Blackcat
Diák - Pilluamuleto
Krisztyne Blackcat

nő Hozzászólások : 907
Évfolyam : Második

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeHétf. Dec. 28 2009, 23:05

Órarendemet olvasgatom, összevetem a felvett tantárgyaimmal, mikor rádöbbenek, hogy idén emelt szinten van benne a tantárgylistámban a Mágiatörténet. De tavaly egy órán sem voltam, így nem tudom mi is van az első éves anyagban. Nem is nagyon megy nekem a történelem, így nemrég megkértem a professzornőt, hogy részt vehessek némely elsős órán, megfigyelőként. Így hát magamra kaptam egy fehér blúzt, farmerrel, s rá a taláromat, hogy elindulhhassak a harmadik emeletre.
A terem ajtaján belépve csak egy valakit látok, s az pedig Noel. Széles mosoly jelenik meg arcomon, miközben közelebb sétálok hozzá, s letelepedek mellé egy puffra.
- Szia, remélem nem zavarlak benneteket.
Figyelemel kísérem, ahogy a fiú a koponyával foglalatoskodik, amíg a tanárnőre várunk. Ha Noelnek esetleg van kedve beszélgetni, akkor csevegni kezdek vele.

//Bocsi, hogy rövid, fáradt vagyok:/ //
Vissza az elejére Go down
Rai Drac
Diák - Extremus
Rai Drac

Férfi Mérleg Hozzászólások : 415
Évfolyam : Első
Kor : 47

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeKedd Dec. 29 2009, 17:30

Rohan, mint midig, de ez már talán csöppet sem feltünő azoknak, akik összefutnak a lóhalálában közlekedő félig lány fiúval. Ezúttal még frankó magyarázatot is tudna mellékelni a tanerőnek, ha sikeresen az utolsó pillanatban toppanna be, ugyanis eddig egy pályázati novellán dolgozott, az vette el az idejét, álmát, kedvét, erejét, fantáziáját... egyszóval mindent. Szó szerint azzal kelt, feküdtt az utolsó nagy hajrában.

Amikor felér a harmadikra, jó szokása szerint lihegve, megáll, és számbaveszi, megvan-e mindene? Pergamen, penna, a jegyzetek persze lenn maradtak - csap gondolatban a homlokára - de már nem megy vissza értük. A pálcáját sem hozta el, ezt sem kell agyonmagyarázni, hogy miért, nomeg eléggé valószínűtlen, hogy töriórán szükségük lenne rá...

Óvatosan nyit ba, és hatalmas megkönnyebbüléssel veszi tudomásul, hogy tanár sehol, mindössze két diák osztja meg a csöndet a puffokon ülve. A kék hajú lány már rémlik neki előző, összevont órákról, biztos benn, hogy másodéves, Noel meg, Noel. Eltéveszthetetlen a koponyájával. Mindketővel.

Vidáman lép hát be, végtére is, nem késett, nem eszi meg senki, és végre véget ért az idegesítő kényszere, ami alig hagyta koncentrálni az elmúlt időben.
- Sziasztok - köszön hát a megjelenteknek, majd tőle szokatlan, nagy lendülettel puffan le egy puffra, maga és Noel között egyet üresen hagyva, a számításai szerint hamarosan megérkező Izzynak. Azt uyganis nem volt nehéz észrevenni, hogy ők ketten általában egymás mellett ülnek, ő pedig nem akart ebbe a szép szokásba belekontárkodni, és kínos pillanatokat okozni.
Vissza az elejére Go down
Izzy Maddison
Diák - Pilluamuleto
Izzy Maddison

Férfi Kos Jelige : Az embernek az a sorsa, ami, és az élet különben is illúzió.
Hozzászólások : 439
Évfolyam : Első
Kor : 31

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeKedd Dec. 29 2009, 18:28

*Mivel egymás után két nap is ki kellett öltöznie, így ma már az egyenruháját sem volt hajlandó felhúzni, csak egy fekete szövetnadrág, és egy fekete hosszú ujjú ing van rajta, melynek a felső két gombját nyitva hagyta.
A kényszeres kutatás miatt még mindig nyúzott, valószínűleg ezért késett el, hiszen időben kelt (este ötkor), csak valahogy ma minden lassabban ment neki. Fürdés után majdnem visszaaludt, s közvetlen indulás előtt újabb fejezetet rajzolt a horrorképregénynek, amit végül begyűrt a cetlijei közé, amit csak összegöngyölve, egy toll és egy kalamáris társaságában cipel a kezében.
Óvatosan nyitja az ajtót, hogy ha bent találja a tanárt, akkor még legyen ideje visszafordulni, de úgy látszik, ma is szerencséje van.
Széles vigyorral a képén vonul be, azon már nem is csodálkozik, hogy Noel bevackolta magát hátra, de azon majdnem felröhög, hogy a többiek is ott ülnek körülötte, mint kotlós a csibéi között.*
-Sziasztok!
*Lazán elterpeszkedik a haverja melletti szabad puffon, és magyarázna lelkesen, ha nem ütne szöget a fejében, hogy ez a hely bizony nem véletlenül maradt szabadon, hanem neki hagyták. Egyelőre azzal magyarázza, hogy úgyis sokat lógnak együtt, és mindenki megszokta már, hogy egymás mellett ülnek, de ennek ellenére mégis zavartan túr bele kócos üstökébe.*
Vissza az elejére Go down
Edward Lyons
Prefektus - Pugnax
Edward Lyons

Férfi Szűz Jelige : Az ördög elcseszett kisöccse
Hozzászólások : 682
Évfolyam : Első
Kor : 29

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Dec. 30 2009, 13:40


*Itt az a helyzet, mint krisztallográfián, nem sokat lehet kezdeni vele, s ahogy betoppan, máris leül valahová hátra, hogy a padra feküdjön, mint valami döglött menyét. Izzynek nem kell félnie, egyelőre nem szőrös, csak mogorva, és szemmelláthatóan rosszkedvű, bár a Mágiatörténet jobban érdekli, most nem úgy tűnik, mint aki kapható lesz az emberi megnyilvánulásokra. Sokk volt neki a kedvesség, már szinte olvadt cukrot okádott, úgyhogy köszönésből is csak ennyi futja, a vidám embereknek:*
-Csá
*S már fekszik is tovább magának a padban, vagy padon, teljesen mindegy, ő mindenhol tud feküdni, vagy csak feküdni tud igazán.Még a szemét is behunyja, hátha elalszik, de akkora szerencséje a díszes társaságnak lehet nem lesz, s egyszer csak feléled, hogy megmutassa ki a gonosz a háznál, avagy nehogy azt higgyétek, hogy kedves vagyok és piszkálni fog mindenkit...De az is lehet, hogy valójában nem gonosz és nyugton marad és az éjszakáról álmodozik, vagy egyébről, amin egy órán nem kéne.*

Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Dec. 30 2009, 19:23

*Kijött már egy kicsit a ritmusból, főleg amiatt, mert oly hosszú ideig magánéleti gondjai elszólították az iskolából. Csak nemrég tért vissza karácsony környékén és szó mi szó még a belerázódás nehézkes kicsikét. Ezért sem lohol annyira az órájára, sőt az igazat megvallva olyan beszélgetős traccspartit tartani inkább, mint tanórát. De hát tanárként ez a kötelessége, legalábbis az egyik, így elejét véve a később galibát okozható dolgoknak most végre újra belemerülhet a rejtelmekbe. A taláron kívül csak olyan átlagosan van felöltözve, mert egyáltalán nem süt róla most az igazi tanári jellem. Kezében most nem cipel papírhalmokat sem, hiszen az ismerős elsősöknek tartandó anyag most mind a kobakjában pihen. Lépteit csak kicsit szaporázza meg, bár annak ellenére, hogy ez a tanterem és a lakosztálya nincs olyan mérföldkőtávolságra mint a másik, azért már így is kicsikét várakoztatta a népet.
Még egy utolsót koppan lépte az ajtón kívül, majd jön a kilincs rántás és meglátva már az ismerős puffok sorát ajka szelíd mosolyra váltakozik. A létszám most sem olyan túlzottan jelentős, de már az is valami, hogy egyáltalán vannak az órán. Ettől függetlenül még érkezhetnek utána is bőven nebulók, hiszen van aki szeret arra játszani, hogy hogyan tudja kihozni a tanárt a sodrából. Hangtalanul zárja vissza helyére az ajtót, majd beljebb lépve most nem foglal helyet. Inkább szemlélődik és fel-alá járkál, amennyire ezt a puffoktól meg tudja tenni, majd hangja máris zengeni kezd és betölti az eddig pusmogásból álló tantermet.*
- Nocsak, az újonc nebulók! Vagyis hát már annyira nem új önök számára a hely, de velem személy szerint még nem volt alkalom találkozni. Egy gyors bemutatkozást megejtenék, Celinda Sanna Lupehox mágiatörténet és néhány szerencsés emberke számára még krisztallográfia tanár is. Nem kérem maguktól azt, hogy mutatkozzanak be és tárják elém, hogy melyik házból valók, mit gondolnak a tantárgyról bal bla. Egyedül a keresztnevük érdekel, amit majd a felszólításkor a tudomásomra hoznak, a többit magam is ki tudom nyomozni - *a beszéd közben megáll az egyik ifjú egyén mellett pár percre(Noel) és úgy tűnik, hogy ő lesz az első akivel kezdené szeretné a szortírozást. Lép még egyet-kettőt balra, majd újra visszasuhanva a kör közepére néz szembe a kis társasággal. Most tűnik csak fel neki az egy szem másodikos egyén, de az ő részvételi oka indokolt, így nem probémázik.*
- Tehát az üres fecsegésen túllépve akkor ön lesz az első aki beszámolhat nékem, hogy mit gondol Crowley állításáról! - *bök rá a már előbb kiszemelt fiú - áldozatára, majd hiába idegesítő dolog, amikor egy tanár ide-odabilleg ő most nagyon is ezt teszi. Egyszer majd úgyis elfáradnak a vén járkálásra alkalmatosságok és akkor majd elfoglalja "trónoló" helyét úgy, hogy mindenkit átható sugárban lásson.*


//Késve még lehet csatlakozni hozzánk Smile //
Vissza az elejére Go down
Noel Wyard
Prefektus - Pilluamuleto
Noel Wyard

Férfi Skorpió Jelige : A halál csak a kezdet. Az Antisignus.
Hozzászólások : 1437
Évfolyam : Első
Kor : 30

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Dec. 30 2009, 23:32

*Letörölgeti a koponyát, gyengéd, szerető mozdulatokkal, és csak akkor hagyja abba, amikor Krisztyne megérkezik. Felpillant, még el is mosolyodik. Ugyan a lány másodikos, de biztosan oka van annak, hogy itt megjelent most. Befejezi Francis tanulmányozását, azt később is meg fogja tudni ejteni, viszont megszólították, így pedig illetlenség lenne, ha folytatná a tevékenységet. Pláne a koponyának is külön köszönt, ami azért valljuk be, nem szokványos errefelé sem.*

-Szia, Krisztyne! Ugyan, dehogy zavarsz. Sikerült kipihenned a… bált?

*Még mindig cikinek érzi, hogy kerestek és ezen felül leleményesen próbálták megoldani az ital kérdését. Ráadásul ebbe belerángatták a lányt is, holott azért lehet, egy pohár sör ennyit nem ért. Rainek is köszön, aki nem messze tőle ül le, kihagyva egy puffot. Lehet, látó, mert Izzy már érkezik is, természetesen odaülve mellé.*

-Szia! Aztán ne itt aludj el ha lehet. Szarul nézel ki, mit csináltál?

*Már vigyorog, mert ahogy feltette a kérdést… mintha nem ugyanazzal lettek volna elfoglalva eddig, kb. úgy hangzott az egész. Az elterpeszkedés nem lesz szerencsés, mert túl kényelmes ahhoz, hogy ébren maradjanak. Ed is jön, odaint neki, ám nem fogja erőltetni, hogy odajöjjön hozzájuk, ha ennyire külön ül. Celindát még nem ismeri, csak a nevét látta kiírva, de itt az idő. Pozitívumnak könyveli el, hogy nem kell bemutatkozni túlzottan, amúgy sem kedveli az ilyesmit, nem tehet róla. A mászkálás, lépegetés nem idegesíti, felőle lehet a plafonra is pattogni, amíg Francis biztonságban van.*

-Noel. Crowley állítása pedig érdekes, szerintem mégsem helytálló, inkább egy sarkításnak nevezném. A mágia tudomány, és magát a manaformálást nevezném művészetnek. Továbbá azzal sem értek egyet, hogy csupán az akaratunkkal érünk el változást, mert ha nem tudok valamit, akkor nem fogom tudni megcsinálni, hiába akarom. Ahhoz tudás kell és gyakorlás, vagyis csak abban az esetben fogadom el, ha ez már kifejezetten nagy tudású, képzett mágusra vonatkozik. A mágia birtoklása egy adottság, képesség, amivel ha rendelkezünk, akkor már csak rajtunk múlik, mennyire vagyunk képesek élni a lehetősséggel, ám akkor sem mondanám azt, hogy csupán az akaratunkkal érünk el változást. Crowley csak kijelent tényként, holott ez azért nem ilyen egyszerű. Mi van azokkal a varázslatokkal, amik szertartás nélkül nem jönnek létre? Ott már igencsak kevés az akarat. A perzsa Zoroaszter, akit a mágia atyjának tartanak, véleményem szerint jobban rátapintott a lényegre.

*A bemutatkozást hamar lerendezi, nem fűz hozzá egyebet. Talán nem illik lehúzni valakit, ám ha nem ért egyet a kijelentésével, akkor nem fogja elfogadni. Kitérhetett volna az ókor papjaira, vagy a sámánokra, akik úgymond összekötő kapocsként is működtek a tudásukon kívül, ám nem tartja fel ezzel az órát, majd akkor, ha esetleg ez kérdés lesz. Lehetne még boncolgatni, hogy akkor mi a művészet és mi a tudomány része, ám akkor itt ülnének még reggel is.*
Vissza az elejére Go down
Krisztyne Blackcat
Diák - Pilluamuleto
Krisztyne Blackcat

nő Hozzászólások : 907
Évfolyam : Második

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Jan. 06 2010, 14:31

- Sikerült. Elég égő volt, ahogy bepánikoltam, de már mindegy. Termélem mindenki elfelejti hamar.
Halkan kuncogok, s közben arcom elvörösödik, ami nem metamorfságomnak köszönhető, hanem annak, hogy most is kellemetlenül érzem magm, ha rá gondolok arra az estére.
Figyelemmel kísérem az érkezőket, ahogy egymás után sorakoznak befele. Nagyon kilógok a sorból. Nem elég, hogy másodévesként ültem be egy elsős órára, még ráadásul egyszem leányzóként kell végighallgatnom az órát. Van szerencsém ismeri a jelen lévők közül három személyt, de azz a fiú...őt még nem ismerem. Tényleg futottunk már össze, láttam már órákon, de még nem mutatkoztunk be egymásnak. Neki nem is áll szándékában ahogy látom, így én kezdeményezek egy kéznyújtással felé.
- Szia! Kriszty vagyok. Krisztyne Blackcat.
Mosolyogva nézek rá, kedvesen, ahogy mindig szoktam, és kutatom szemét, hogy kontaktust vegyek fel vele íly módon is, de szemébe hulló haja elég nagy gondot okoz ebben.
A tanárnő érkeztekor jegyzetelésbe kezdek, hogy meg legyen végre az elsős tananyagom is. Nagyon fixszírozza a mellettem ülő Noelt, de majd megtudja a tanárn ő is, hogy bizony rajta nehezen fog kifogni.
Van egyáltalán olyan kérdés, amire ez a fiú nem tud válaszolni? Azt is lefirkantom, amit ő mond, majd várom, hogy a professzornő elmondja róla a véleményét.
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Jan. 06 2010, 14:53

*Igen a mozgás egy ideig lefoglalja gondolatait és figyelmét, de kellő időben kapcsol ahhoz, hogy feltűnjön neki a válasz mögött lakozó elme vitatkozó éne. Persze ettől még akadhat olyan megállapítás, amit helyesnek vélne, hiszen ezt az állítást még önmaga is megkérdőjelezte, mikor tanulta az alapokat. Lehetne itt vitaórát tartani bőven a meglátásokról és azok helyességéről, de most inkább mást szeretne megtudakolni és lépteivel lassan közeledik az egyik ablak párkánya felé, ahol úgy ítéli meg, hogy sokkal jobb helye lesz, mintha beülne a puffok árja közé.*
- Drága társuk Noel véleménye eléggé érdekes lehet mind önöknek, mind nekem. Bevallom annak idején saját magam se értettem egyet ezzel a megállapítással, hiszen akkor ha tovább lépünk és megnézzük az őskorból maradt mágikus feljegyzéseket ott is láthatjuk, hogy nem minden csak akarattal történt. Gondoljunk csak magára a barlangrajzokra akár. Mégis ahhoz, hogy valamit kellően tudjuk csinálni szükséges az akarat, de nem ez az elsődleges tényező, amitől függ, hogy megtudjuk-e csinálni vagy sem. - *talán nem kellett volna ennyire belebonyolódnia a magyarázatba, de inkább legyen minden kétszer hangoztatva, mintsem egyszer sem. Az ablak párkányára támaszkodva kutat szemeivel, hogy ki lehetne újra alkalmas felelésre és véleménynyilvánításra és szeme máris kiszúrja a fekvő egyénként. Na nem, itt ilyent nem fogunk játszani, hogy míg más alszik, addig a többiek válaszolgatnak. Vagy mindenki vagy semmi alapon megyünk. Ám mielőtt még felszólítaná a következő kérdés kapcsán, addig újabb tényeket közöl a kis vegyes társasággal, bár akinek van esze, az már mind tudja ezt.*
- A fő szempont mindig az, hogy mennyire koncentrálunk, mennyire hitetjük el magunkkal és hagyjuk, hogy testünk ráálljon arra a folyamatra, amit végezni akarunk. De a mi tárgyunknak nem ez az elsődleges tárgyalási pontja és bőven akad más tantárgy, aminek révén megtanulhatják ezt az összefüggést - *zárja le a témát, majd most már szemeiben kis bujkáló mosollyal és apró ajakrángatással szólítja a következő emberkét (Edward) felelésre.*
~Vajon eddig is itt volt fülileg vagy nem is tudja miről van szó?~
- Miért állítja azt Crowley, hogy a mágia egyben tudomány és művészet is? De előbb kifejthetné a barlangrajz és akarat közötti kapcsolatról a véleményét! Valamint ha már az alapgondolatok boncolgatásánál tartunk, akkor ki milyen alapelvet tudna megfogalmazni a mágia fogalmára? Mindenkitől szeretnék hallani valamit névvel együtt, hiszen még most érdekes gondolatok kelhetnek életre, hogy alig-alig tanultunk valamit. Mellesleg ha van még hozzáfűzni való az előző megállapításokhoz, feltett kérdésekhez, csak tessék - *karjait keresztbe téve várja először az első kérdésére a választ, majd a másikra sokkalta inkább mutat érdeklődést, hiszen egyszerre megtudja mindenki nevét és egyáltalán azt, hogy hogyan is viseltetnek a mágiatörténet tudománya felé.*
Vissza az elejére Go down
Edward Lyons
Prefektus - Pugnax
Edward Lyons

Férfi Szűz Jelige : Az ördög elcseszett kisöccse
Hozzászólások : 682
Évfolyam : Első
Kor : 29

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeCsüt. Jan. 07 2010, 16:48


*Persze, hogy nem megy oda a többiekhez, ha órán akkora pofont kapott Noeltől, amilyet még az apjától sem. Ő egy tisztességes, erőszakot kerülő kisfiú...vagy csak félti a szép kis pofiját, hiszen nincsenek valami erős állkapocs csontjai. A díszes társaság pedig a srác köré összpontosul, mint valami rajongó brigád, ami megintcsak elégedetlenséggel tölti el, hiszen a másik életében ő volt mindig a figyelem középpontja, a mindenki által ismert bajkeverő páros egyik dicső tagja... Most meg ott ül magának, mint egy magányos farkas, vagy kitaszított névtelen, s azon gondolkodik ez az üzemmód jobban is illik lassan kialakuló jelleméhez. Lehet, hogy még egyebekről is megejt néhány gondolatot, de az maradjon titok, hiszen a karakter agyának is van magánélete... Noel válaszát véletlenül érti, de nem ért vele egyet, bár hogy miért ahhoz megint hosszasan kéne fogalmaznia, megnyilvánulnia, sőt nyilvánvalóan hülyeségeket mondana, hiszen mindig minden órán mindenki olyan nagyonokos, ő meg a szerencsétlen bukdácsoló a hátsó padban. Lehet, hogy ez túlzás, hiszen van esze a gyereknek, sőt a naiv tanárok azt hihetik azért került be ilyen fiatalon ide, mert valami plusz tudása, vagy emberfeletti szorgalommal áldotta meg a jó sors, ám Edward nagyon lusta...csupán akarta, hogy kiszabaduljon kissé nehézkes helyzetéből, ezéért összeszedte magát és olyat csinált, amit ritkán- tanult. Tanult akkor, de azóta sem nagyon...mimi? Azt mondta ez a nő, hogy Edward? Mit akarhat tőle? felemeli a fejt...és igen...a volt magántanára arckifejezése...követelménye...s igen kirázza a hideg, s megint izzadni kezd a tenyere. Szinte már ajkán is csüng az értelmes válasz: öööö.... S a rossz tanuló felel címzetű örök ideával áll fel, mint aki már tudja, hogy semmit nem tud, s hogy az egész bagázs röhögni fog rajta megint, bár eddig még sosem tették szerencséjükre. Igazából akkor se dőlne benne össze a világ, ha megtennék, csak cafatul érezné magát jó öt percig, amíg arra a megállapításra nem jutna, hogy le vannak szarva. Feláll tehát és értelmes, kisokos, én vagyok az Einstein képpel hallgatja Lupehox professzor asszony kérdésé...kérdéseit...*
~Mit akar tőlem ez a nő? Jesszum...mi volt az első kérdés...Ez kitippelt...szívatni fog életem végéig mint Miranda...~

-Öhm...~Eddig jól indul...csak ki kéne hozzá nyögni még valamit...Szedd össze magad...l~
-A mágia maga elég ősi tudomány, azóta van, amióta vannak emberek is, mivel elég régóta vannak emberek, már az őskorban is beszélhetünk varázslásról, mint olyanról. Különben a mágiát elég nehéz meghatározni, vagy behatárolni, honnan kezdődik és mi haladja meg. Ha azt mondom bűvészkedés, akkor a varázstalan emberek, közismert nevükön muglik is tudják gyakorolni, persze a mana nem áll rendelkezésükre. De hol lennének határai a mágiának? Ha azt mondom wicca, akkor sem kellenek hozzá különösebb mágikus képességek feltétlenül pl ahhoz,hogy fel tudjak rajzolni egy pentákulumot a falra. Ez is mágia, vagy éppen csak a mágia határa? Minden, ami változást idéz az anyagi világban az akaratomnak megfelelően, az mágia - szerintem... *Teszi hozzá, mintha ő lenne Crowley, hogy ilyen definíciókat talál ki...*
-De ha változást idézek elő a pszichikai világban, az is mágia, vagy a mágia felső határa. Mentálmágia... *Véleményre szerint hülyeség, amit összehord, de azért úgy tesz, mintha nagyon tudatában lenne a dolognak, s kezd is belelendülni. A felvételi vizsgára olvasott erről, valami megmaradt benne, s alapvetően sem degenerált, úgyhogy beszél tovább...tovább...reméli sikerül majd olyan unalmasan, hogy mindenki bealszik. Nagyot röhögne.
-Én egyetértek Crowleyvel, vagyis szerintem nem úgy gondolta, ahogy Noel gondolja, hogy gondolta, hiszen akkor meglehetősen ostoba pasas lett volna. De szerintem nem volt ostoba és globális összefüggést keresett a mágia meghatározására...~most fognak aludni, most fognak aludni! Kivéve Noelt...mi van, ha megint arcon csap? ~
-Szóval szerintem ő nem arra gondolt, hogy ha csak akarunk valamit és eléggé akarjuk az megvalósul, tanulás nélkül, bár lehet, hogy ezt gondolta, csak én értem félre őt. Szerintem arra gondolt, hogy akarat kell a tanuláshoz, mert ahhoz, hogy megtanuljunk levezetni egy szertartást vagy egy varázsigét akaratra van szükségünk és akkor közvetve mondhatjuk azt, hogy igaza volt, mert az akarat szülte a tényt. Igaza volt, az akarat sokat számít, gondolhatott a koncentrációra is, ha egy tárgyat akarok felemelni, hiába tanulom meg az emléleti alapokat, meg hogy hogyan kell csinálni, akaraterő nélkül nem működik, összpontosítanom, akarnom, koncentrálnom kell, hogy a mana aktivizálódjon, működésbe jöjjön, így az akarat játszik a legnagyobb szerepet a varázslat létrejöttében. Ha pontosan nem tudom hogyan kell csinálni, lehet akkor is létrejön, csak nem úgy, ahogyan én szeretném. Csak itt lép a képbe a tanulás szerintem, hogy megtanuljam az akarat irányításával hogyan tudom jól megcsinálni a varázslatot. S ha igazán nagy az akarat, szerintem a varázslat létrejöhet, tanulás nélkül is csak ha nem ismerem elméleti alapot, rosszul. A művészetben is igaza volt, hisz az ősemberek barlangrajzokat készítettek mert hittek az állatok lelkében és lefestették őket a falra, az pedig művészet! Az, hogy maszkokat csináltak szintén művészet, az állat részeiből csináltak csontokat meg ilyesmi, szóval a szellemvilágot összekötötték a valósággal, s hogy mi köze ennek az akarathoz? Nem bíbelődtek volna ennyit, ha nem akarják...Ha nincs akarat, éhen haltak volna, temethették volna el magukat! Akarat kellett hozzá, hogy varázsoljanak, életben maradjanak. Ahhoz is koncentráció kellett, hogy elmondják az első varázsigéiket...A mágia művészet...Gondoljunk csak a bájitaltanra, az is művészet...nem elég a lexikális tudás, ha nincs érzékünk a dologhoz. Táncmágiában, ha lelkesedés nélkül táncolunk, csak az előírt szabályok alapján, nem fog úgy működni a dolog...A dalmágiával szintén ez a helyzet. A tánc és a dal pedig hogyne lenne művészet. Ha a mágia tisztán tudomány lenne, érzék nélküli materiális tudás elég szomorú lenne...A művészet mindenhol ott van, ebben is...és szerintem az sem igaz, hogy a félelem erősebb a szeretetnél...Ha így lenne, akkor tényleg nem létezne akarat szerinti varázslás. Ha szeretünk valakit, akkor képesek vagyunk érte harcolni és sokkal jobban meg akarjuk védeni minden másnál. Ha a félelem lenne a mégis alapeleme a mágiának, akkor tényleg tiszta tudomány lenne, ami csak azért van jelen, hogy életben maradjunk. Bár nem jelenthető ki, hogy a félelem fontosabb lenne...vagy csak szerintem nem fontosabb, nem tudom maga és a többiek hogy gondolják...

Abbafejezi...és kicsit nagyon meglepődik magán. Főleg azon, hogy tud beszélni...Meg, hogy nem ő Dömör a hatökör. Bár lehet nem fotómemóriás zseniagy, de legalább van véleménye. Ezt sem túlzottan fitogtatta még. Le is ül, mered maga elé, mert úgy érzi, hogy lehetne Szókratész reinkarnációja...hisz ezt pl csak filozofálásból hozta össze. Meg nagyképű volt ő is és mindig azt hitte, hogy neki volt igaza...Csak ő nem szereti a kisfiúkat. Megrázza a fejét, hogy inkább Cézár jusson eszébe legközelebb.
Vissza az elejére Go down
Noel Wyard
Prefektus - Pilluamuleto
Noel Wyard

Férfi Skorpió Jelige : A halál csak a kezdet. Az Antisignus.
Hozzászólások : 1437
Évfolyam : Első
Kor : 30

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimePént. Jan. 08 2010, 03:49

*Celinda válasza meglepő, hiszen maga is azt mondja, régebben nem osztotta ezt az állítást, most már mégis. Lehet, a korral, és ahogy nő a tapasztalat és a rutin, változik másnál is? Erre nem tud válaszolni, jelenleg még így érzi, és általában ki szokott állni a véleménye mellett. Van, hogy nem pontosan, vagy nem jól fejezi ki magát, és nagy valószínűséggel most is félig ez történt, még ha nem is teljes egészében. A magyarázatra felpillant, és végül alig észrevehetően megrázza a fejét. Miután Ed válaszolt, csak utána mondja el, ami közben az eszébe jutott, mind Celinda, mind Ed véleményéről. Nem aludt el rajta, hiába is reménykedik a fiú. Cool*

-Elnézést, professzor, ám én továbbra sem értek ezzel egyet, mert én hiába hiszem el, hogy meg tudom csinálni, hiába koncentrálok és akarom így együtt és teszek mindent az érdekében, ha egyszerűen nem vagyok rá képes, mert nem megy. Teszem azt béna vagyok az illúziók terén, koncentrálhatok én mindenre, hihetek is benne, akkor sem fogom tudni végrehajtani, pedig higgye el, akarom. Egyszerűbb példával, szeretem a kviddicset, de nem tudok repülni, pedig próbáltam, akartam, szenvedtem, hittem benne, mégsem megy. Akkor mi a hiba? El kell fogadnom, ez nem az én területem. A testem sosem fog ráállni, azt hiszem, bár ha tévedek, akkor kérem, tanítson meg, hátha nem vagyok reménytelen.

*Nem szemtelenségből mondja, esze ágában sincs, inkább reménykedve, hogy most valaki bebizonyítja neki, rosszul kezdett hozzá. Szeretett volna repülni valóban, mégsem sikerült, pedig mindent elkövetett a cél érdekében. Volt ő már gondolatban Ikarosz is, elérte a csillagokat is, végül feladta a küzdelmet. Ezen pedig biztos, hogy órákat lehet még vitázni, hiszen tényleg mindenkinek mást jelent ezek szerint. Nem fogja azt mondani, hogy ha Celinda azt tartja helyesnek, akkor nem azt fogja neki előadni. Mágusirodalmon sem értett egyet a rá kiosztott feladattal, mégis megoldotta valahogy. Ugyan a példája talán, hogy pont az illúziókat hozta fel, nem a legszerencsésebb választás volt a maga részéről. Edhez fordul utána, hiszen az ő reagálása is ott van még.*

-Ezzel az a baj Ed, hogy akarhatod a tanulást is, akarhatod, hogy márpedig meg tudj csinálni egy varázslatot, de én még mindig azt mondom, hogy ha egyszerűen korlátaid vannak, és nem vagy rá képes, akkor sosem fogod tudni végrehajtani. Ezért mondtam azt, hogy amit Crowley mondott, az már egy általánosítás inkább. Te magad mondtad ki, hogy ha nincs érzéked valamihez, nem fog menni, pedig akarod, igaz? Itt a bökkenő, és én erre akartam kilyukadni, miért is vitatom azt az állítást. Hogy művészet, nézőpont kérdése, ám például a bájitalok terén nem mágiával főzöl, hanem a két kezeddel, csak mágikuskomponensekkel. Akarhatod a tárgy felemelését is, igen, megtanulod az alapot hozzá és gyakorolsz, már ha van rá adottságod. Esetleg ha nincs, akkor az a tárgy sosem emelkedik fel.

*Érezhetően ő a kisebbség, ez mégse zavarja. Másképp vélekedik mint sok másról is. Ahogy a többség a halált borzalmasnak tartja, rettegnek tőle, ahogy a holtaktól és a szellemektől is, ő nem. Nekromanta körökben más már nem is hiányozna, mint féljen. Celinda kérdésére, hogy hogyan fogalmazná meg a mágiát… kifejezetten érdekes. Nem tér el attól, amit mondott.*

-A mágia maga szerintem akkor is tudomány, és az abból eredő, már magam hasznára fordítható energiát, vagyis a manaformálást nevezném művészetnek. Elmélet és gyakorlat. Hogy mi rendelkezünk ezzel a képességgel, az már adomány, és más kérdés. Továbbra is tartom a véleményemet, hogy az a művészet, amit kezdeni tudunk a mágia segítségével. Szerintem lényeges a különbség. Ha nem így lenne, akkor nem létezne külön mágiaelmélet, amit meg kell érteni. Helytelennek tartom, hogy a mágiát és a gyakorlati részt egy kalap alá vegyük, és így fogalmazzuk meg, illetve azt is, hogy csak mágiaként emlegetjük azt, amit mi teszünk. Tudom, én is így használom, hiszen ez a megszokott. Inkább különválasztanám a kettőt, ha lehetséges. Frappáns megfogalmazás pedig nem létezik, hiszen mindenkinek más jut eszébe róla.

*Ő továbbra sem ért egyet az ipsével, Ed példái között van olyan is, amire automatikusan megrázza fejét. Nem ide illik, de egy szót sem szól, mert miért tenné? Elmondta, ő mit gondol erről, bár lassan megszokottá válik, hogy többnyire a saját logikáját követi, és nem fogad el mindent, ami le van írva. Elítélik érte, elítélik, előfordulhat az ilyesmi is. Tudomásul veszi legfeljebb, és lezárja, elkönyveli magának.*
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeHétf. Jan. 11 2010, 22:31

//A többiek nem akarnak reagálni? Persze semmi sem kényszer, ahogy mondani szokás, de azt hittem picit aktívabbak leszünk és nem csak mindig 1-2 ember hszére kéne reagálnom :S
A kövi hszem pénteken várható, aki ír addig ír, aki nem nem ^^//
Vissza az elejére Go down
Izzy Maddison
Diák - Pilluamuleto
Izzy Maddison

Férfi Kos Jelige : Az embernek az a sorsa, ami, és az élet különben is illúzió.
Hozzászólások : 439
Évfolyam : Első
Kor : 31

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimePént. Jan. 15 2010, 15:12

*Mikor Ed belépett a terembe, természetesen köszönt neki, és csak egy kicsit kellett gondolkodnia azon, hogy vajon miért nem mer hozzájuk közel menni, hiszen hamar eszébe jutott az a szép nagy maflás, amit Noel Krisztallográfián lenyomott neki, mert Francissal játszadozott. Azt is megfigyelte, hogy mekkorát villant a tanárnő szeme, mikor felszólította a padon fekvő fiút, úgyhogy szépen megjegyezte magában, hogy az ő óráin nem fog látványosan aludni, ugyanis nem a mágiatöri a legnagyobb erőssége. Noel kérdésére meg szándékosan nem felel, hogy ő miért álmos, hanem fogát összeszorítva tartja magát.
A fiúk magyarázatát csendben hallgatja, hiszen ő nem az a típus, aki bárkivel is vitába keveredne, jobban szeret csendben, a háttérben meghúzódni. Szorgalmasan jegyzetel, hogy ne felejtse el, mire akar még válaszolni. Egyébként nem alszik el, hiszen Ed nézőpontja tényleg csak nagy vonalakban egyezik az övével, úgyhogy figyel, mivel a tanárnő mindenkinek feltett kérdést, nem csak a két haverjának kell a véleményét kifejteni. Mikor Ed végzett, homlokráncolva kezd bele a mondandójába.*

-Izzy vagyok. Nem szeretném a többieket ismételni, de van néhány dolog, ami biztos, hogy egyezni fog, ezért előre is elnézést kérek. A mágia ugye kb. az a dolog, amit ha alkalmazunk, akkor észérvekkel megmagyarázhatatlan dolog történik, ami lehet a fizikai világban, érzelmi, lelki síkon, de kihathat a szellemvilágra is. Ekkor a belső erőnket/energiánkat használjuk, amit simán akaratnak is nevezhetünk, és ezzel befolyásoljuk a körülöttünk lévő energiákat. Maga a mágia semleges dolog, csak az nem mindegy, hogy mire használjuk. Megkülönböztetünk fehér – tehát segítő, és fekete – azaz ártó szándékú mágiát. Persze ez is relatív, hiszen ki tudja, hogy az én segítő szándékom másnak valóban jót tesz-e? Egyáltalán szabad-e beleavatkozni mások sorsába, vagy akár a sajátoméba? Mivel ebben a világban mindennek ára van, tehát minden cselekedetünk kihat ránk, nem mindegy, hogy melyik mágiaágat használjuk. Aki fekete mágiával mérgezi a lelkét, az mindenképp ki fog rá hatni.

Hogy mennyire tekintjük a mágiát művészetnek, az attól függ, hogy mit nevezünk annak? Én művészeten az önkifejezést értem, tehát végül is maga a pálcával történő varázslás is egy teremtő tevékenység, amit az emberi törekvés mozgat, és mindenki a saját képességei, tudása szerint hoz létre. Igazából minden varázslat egy alkotás, amin rajta van alkotója ujjlenyomata is, tehát elsődlegesen nem az esztétikai értékét nézem, hanem magát a változást.

A barlangrajz és az akarat között meg szerintem az a kapcsolat, hogy magát a rajzot azért hozták létre, hogy segítse őket a vizualizációban, és ezzel gerjesztették az erejüket. Tehát az, hogy lerajzolták, segített nekik felidézni, hogy hogy is néz ki a leendő vacsora. Ezt fokozták még azzal, hogy az elejtendő állat csontját és bőrét is vitték a szertartásra, tehát lelki szemeik előtt így pontosabban meg tudott elevenedni a jelenet, mivel látták, tapinthatták, szagolhatták, tehát bevonták az érzékszerveiket is. Emellett volt, hogy el is játszották a vadászatot. Fontos volt mellé az is, hogy az érzelmeiket is belevigyék, tehát a vadászat előtt azt is elképzelték, milyen érzés lesz megölni az állatot, majd milyen jó lesz tele pocival heverészni a tűz mellett. Emellett még az állat szellemével is kapcsolatot létesítettek, hogy az akaratukkal irányíthassák őt. Tehát ezzel a rituális cselekedettel erőt fejlesztettek magukban, amit ugye nagyjából nevezhetünk akaratnak is.

*Magához képest ő is jó sokat beszélt, de nincs mit tenni, mikor csak hárman vannak ébren, a többiek meg szépen beleolvadnak a környezetbe.*


//Sűrű elnézéseket kérek a késői reagért, már több körben ígértem itt mindenkinek, hogy megjavulok, szal ezt teszem itt is.//
Vissza az elejére Go down
Rai Drac
Diák - Extremus
Rai Drac

Férfi Mérleg Hozzászólások : 415
Évfolyam : Első
Kor : 47

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeKedd Jan. 26 2010, 15:30

Amikor a lány felé fordul, egy pillanatra megdermed, elvégtére is, ninncsen hozzászokva, hogy hozzá csak úgylányok forduljanak.
Persze, megteszik, amikor a véletlen úgy hozza, mint a múltkor is lenn a folyosókon... és az is igaz, hogy az a "véletlen" Dracnál elég rendszeres tényező. De azért mégis cska véletlen marad, így most, hogy nincsne vészhelyzet, katasztrófának egyelőre - főként amíg a pálcáját elő nem kell vennie - nyoma sincs, így meglehetősen furcsának találja, hogy egy lán yhozzá beszél.

Azért lassan összeszedi magát, és egy mosollyal próbálkozik, hogy ne tűnjn barátságtalannak, és kicsit elleplezze a helyzet fölöt érzett megdöbbenését.
- Drac vagyok, Rai Drac, bárhogy hívhatsz - teszi hozzá, bár tudja, hogy tök fölösleges az információ, hiszen a másik nyilván így is, úgy is úgy fogja szólítani, ahogy neki tetszik. De mindenesetre így meg van az érzés, hogy ő engedte meg.

Noel, Ed és Izzy válaszai után csak sorozatos tátogásokra képes. Igazából fogalma sincsne mindehhez mit lehet még hozzáfűzni, hiszen a többiek tényleg mindent elmondtak, kötrültekintően, ötletesen, és Ed esetében némileg habogva.

Erről jut eszébe, kicsit sajnálja a srácot, mert az a pofon...
Persze nem mutatja ki, hiszen ismerei annyira a másikat, hogy tudja, ez az, amitől igazán a falhoz megy.
Érti azt is, h miért különöl el, hiszen ő sem szeretne egy feldühödött, koponyáját védő Noel közelében korzózni...
A pofon pedig jogos volt. Hiszen mindenki tudja, h érzékeny pont.

Azért reméli, h hamarosan enyhül valamelyest a helyzet, mert ő kedveli az egyik, és a másik felet is. Nem szeretne villámhárító lenni.

A tekintetét a tanár felé fordítja, és figyeli a nőszemeit, ami ide-oda jár a társain, és meglepően éles. Mintha minden rezdülést észrevenne. Ennek elenére nem igazán reagálja le a látottakat, inkább csöndben hallgat.

Dracnak ettől nem lesz túl jó érzése. A nő egy prédára leső, táplálkozási lánc csúcsán lévő vadra emlékezteti...
Persze, nyilván nem eszik embert, de igen nagy az esélye, hogy nem érdemes vele ujjat húzni.
Így inkább csak csendben ül, és megpróbál beleolvadni a padba, hátha sikerül elrejtőznie, és elterelnie magáról a figyelmet.

//elnézést, technaki problémám volt :S//
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeHétf. Feb. 08 2010, 15:24

*Panaszkodni sem lehet oka, hiszen a véleményeket hallgatva itt aztán akad minden, amit elvárhat egy vita keretében. Persze most erről szó sincs, sokkal inkább ez egyfajta leszűrési próba volt neki, hogy ki hányadán is áll a dolgokkal. Természetesen azonban az elvártsága, hogy mindenki feleljék sutba dobott tény volt, hiszen örülhet, hogy legalább 2-3 emberke vitába szállt a többi meg csak várja a sült galambot. Noh mindegy, részéről ez a téma eléggé kivesézve, jobban mondva inkább a reagáló diákok által kivesézve, így talán nem ártana tovább lépni már, hacsak nem itt akarja, hogy megőszüljön mind személye, mind a nebulóké.*
- Nos azt hiszem nekem is meg kell kérdőjeleznem Edward álláspontját és bizony ha tetszik ha nem Noel kezdi tapogatni a lényegek lényeget. Ugyanakkor még mindig ott a kérdés, hogy mi az amit akarattal és mi az, amit tudattal tudunk befolyásolni? De ha még inkább tovább gondolkozunk, akkor bizony felvetődhet a kérdés, hogy a tudat nem egyenlő végső soron az akarattal? Hiszen ugyanazt próbáljuk mindkettővel kifejetni nem igaz? Na de nem akarom túl sokáig rabolni az idejüket, így lépjünk tovább inkább, hiszen van még bőven mit kitárgyalni. - *hirtelen valahogy kezei között terem egy papíros, amit kábé szemügyileg átfut 3 másodperc alatt, de a lényeghez, amit látni akar belőle, bőven elég ez a 3 másodperc. Felpillantva tekintete végigjár a nebuló arcokon és rangsorolni próbál fejben, hogy kit hova helyezzen.*
- Na most egy kis csoportmunka következik és ha még lesz kérdés óra végén akármivel kapcsolatban azt nyugodtan tegyék fel. - *egy rövid instrukció a nagy hajrá előtt, majd most igazán megmutathatja a diáksereg, hogy mennyire képes elsajátítani a tudományok nehézkesebb ágazatának tanulmányait.*
- A csoportok a következőképp alakulnak: Ed - és maga (a mutatása a még ismeretlen eddig lapulóra esik: Rai), valamint Noel és Izzy. És maga Krisztyne is megpróbálhatja, ha úgy gondolja, bár neki ez szerinte már könnyedén megy vagy kéne legalábbis mennie. És a feladat, amit végrehajtani szándékoznak - vagyis igyekeznek megmutatni tudásuk legjavát a következő: Egyfajta vizualizációt szeretnék kipróbálni önöknél, bár azt gondolják ennek mi értelme van a tantárgy szempontjából? Nos a visszaemlékezés és néha mondjuk úgy visszalátás nagyon is fontos része a dolognak. Most csak egy rövid kipróbálást fognak végrehajtani, aztán ha úgy érzik szeretnék tapasztalataikat a nagyérdemű közönséggel megosztani, akkor a végén megtehetik. Minden csoport 1-1 képet kap kézhez és mindegyiken a házat fognak látni. Először próbálják meg a ház minden részletét felmérni, memorizálni. Aztán szakítsák ketté a képet, majd az egyik felét helyezzék a kapott hófehér papírra. Próbálják meg visszaidézni a látottakat a legapróbb részletekig. Bizony rá fognak jönni páran, hogy nem is olyan könnyű ez nem igaz? Nosza rajta kezdjék el és ha nem tudják ez a gyakorlat viseli a LÁTÁS nevét, a vizualizálást. - *adja ki az utasítást, majd egy röpke percre még feltartóztatja a kis publikumot*
- Ha mindenkinek jól megy és nem lesz probléma, akkor talán legközelebb megpróbálkozhatunk szellemidézéssel is - *talán ez lehet az adu-ász arra, hogy igenis tessék jól csinálni a feladatot, hiszen nem biztos, hogy más órán is lesz/akad lehetőség ilyen jó mókára. Miért is ne lenne móka az egész? De persze ahhoz előbb az alapok jó elsajátítása kell és amíg az nincs meg, nem lesz itt semmi szellemezés. Ő pedig szépen csendben egy ponton megáll a jó beláthatóság kedvéért, majd kivárja azt a pár percet hűvös nyugalomban, amíg mindenki nem végez a végrehajtással. Utána úgyis már ideje szélnek ereszteni a kis társaságot.*


//Bocsánat eme hosszú várakozási időért, a feladat adott, a kijátszás még több pontot jelent az órai részvételért Smile Ezután már csak egy lezáró hsz-t fogok megejteni, ha mindenki aki akart reagált a feladatra.//
OFF: Amíg Celinda nem szól, addig kéretik a hozzászólások mellőzése!!! - Thierry


A hozzászólást Celinda Sanna Lupehox összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Feb. 17 2010, 12:14-kor.
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Feb. 17 2010, 12:12

//Elnézést kérek a kis kavarás miatt, máshogy értelmeztem a dolgokat, mint kellett volna Smile Ez néha előfordul, de most elvileg letisztáztam a dolgot (remélhetőleg) szóval akkor aki úgy gondolja írhatja a lezáró hsz-eit. Pontosztás valószínűleg a jövő hét vége felé esedékes, ami azt is jelenti, hogy akkor szeretném az órát zárni Smile //
Vissza az elejére Go down
Noel Wyard
Prefektus - Pilluamuleto
Noel Wyard

Férfi Skorpió Jelige : A halál csak a kezdet. Az Antisignus.
Hozzászólások : 1437
Évfolyam : Első
Kor : 30

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Feb. 17 2010, 20:29

-Varázslatot nem fogunk végrehajtani csupán akarattal, azonban ha valaki elég erős, akkor képes lehet másra, tehát élőre rákényszeríteni azt, vagy bármiféle tárgyat megmozdítani…etc. A tudat pedig nem egyenlő az akarattal, az már annak a folyománya. Én akarom, törekszek, esetleg az érzelmeim kerekednek felül, és ez vetül ki, ez tudatosul bennem, illetve a tudatomban. Az, hogy a kettő összefügg, az egy dolog, de nem ugyanaz. Mindkettő egyfajta energiának minősül, hiszen azt emészt fel. Azt mégis el kell fogadnunk, hogy ha valaki nem elég erős személyiség, vagy olyan területen próbálkozik, ami nem a sajátja, akarhat ő bármit, az életben nem fogja tudni megcsinálni. Ehhez viszont már elengedhetetlen a saját magunk ismerete.
Hogy érthető legyen, amit ösztönből teszünk például, az nem tudatos, hanem tudatnélküli cselekvés. A vadmágia, amivel sokan rendelkeznek, az a tudat és a tudatosodás része, nem az akaraté. Ha valaki esetleg megijed, túlságosan szenvedélyes vagy heves, ugye felszínre törhet a nem irányított mágikus képessége, tehát felgyújt valamit, szelet generál, azonban ezt nem akarattal teszi, és nem is konkrétan tudatosan. Az akarattal történő végrehajtásra azok képesek, akik például hisznek, a spirituális világra fogékonyak, illetve konkrétan tanulták, hogyan lehet így valamit megtenni. Azonban mégsem mondható az, hogy bármiféle varázslatot csupán a puszta akaratával meg tud csinálni, mert amiről jelenleg szó van, ahhoz a mentális képességek kiemelkedő szerepe kell. Aki nem erős ezen a területen, az semmire nem megy, aki igen, az csakis és kizárólag az ilyen varázslatokra lehet képes. Tehát mint az elején mondtam, másra rákényszerítheti az akaratát, megmozdíthat tárgyat is. És itt jön képbe a tudat, ami már abból következik, hogy az akaratot tudatossá teszi, és így cselekszik, céltudatosan. Ám, ez csakis akkor teljesülhet, ha az embernek érzéke van ahhoz a dologhoz, amit szeretne, továbbá akkora tudással rendelkezik, ami nem az átlagosba sorolja őt.

*Hogy mennyire érthető, mit akart mondani, az egy jó kérdés, azért megpróbálta érthetően kifejteni, miért nem értett egyet Celindával. A csoportmunkára felvonja a szemöldökét, pláne, hogy Izzyvel van együtt. A feladat viszont még érdekesebb, kész memória játék, erre pedig bólint. A megfigyelés az aurorok sajátja legfőképp, nekik minden apró részletre ügyelniük kell, különben könnyedén csőbe futhatnak. Ugyanilyen az éjszakai élet, egyáltalán nem mindegy, merre megy az ember, és merre akar visszajönni például. Kérdőn pillant Celindára.*

-Csúcs, most kiderül, ha feledékeny és szenilis vagy, Izzy, akárcsak én. Van egy ötletem. Azt a felet, amit elteszünk, azt emlékezetből rajzoljuk is le, hogy teljes legyen a kép. Mit szólsz? Ha nem sikerül, akkor legfeljebb elismerjük, rosszabbak vagyunk, mint egy nyugdíjas.

*Alaposan megnézi a kapott darabot, inkább az apró részletekre koncentrál, a nagyobbak általában mindenkiben megragadnak. Miután készen van, átadja Izzynek is, ő majd elszakítja a képet, ahogy kell. Ha megkapja a felet, leteszi a papírra és rajzolni kezd. Mivel vizuális típus eleve, talán még kedvezőnek is nevezi ezt a kísérletet, aztán kiderül, mi sül ki belőle. Persze, hogy az apróságokkal kezd, csak utána tér rá a nagyobb dolgokra. Kiegészíti a fél képét, és ha minden igaz, nincs szüksége semmiféle bogyóra. A szellemidézésre felpillant, krétát hozni fog, ez már egészen biztos. Hogy az mennyire mókás egy nekromanta körökben felnőtt srácnak, ki tudja? Megvárja, mit szól Celinda a műalkotásához, és humoros kedvében lehet, mert még alá is firkantja a nevét, mint elkövetőét. Nem rajzol rosszul, az biztos, legfeljebb majd ha megszorul, megpróbálja eladni. Úgy tűnik, mehetnek, így elköszön mindenkitől, szórakozottan kapja fel Francist, bevárja Izzyt, és Edet, majd távozik is a teremből.*


//Semmi gond. :-)//
Vissza az elejére Go down
Celinda Sanna Lupehox
Tanár
Celinda Sanna Lupehox

nő Rák Hozzászólások : 206
Tantárgy(ak) : Mágiatörténelem, Krisztallográfia tanár
Kor : 41

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeKedd Márc. 02 2010, 20:16

//Óra lezárva, pontok a holnapi nap folyamán kerülnek kiosztásra//
Vissza az elejére Go down
Noel Wyard
Prefektus - Pilluamuleto
Noel Wyard

Férfi Skorpió Jelige : A halál csak a kezdet. Az Antisignus.
Hozzászólások : 1437
Évfolyam : Első
Kor : 30

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Május 26 2010, 15:56

*Ma sem rohan, szokásosan komótos, kimért léptekkel közelíti meg a termet. A koponya elmaradhatatlan társa, így az a kezében pihen. Besétál, becsukja az ajtót, és kinézi a legszélső puffot baloldalon, kicsit még arrébb is húzva a többitől, hogy ne kelljen felállnia folyton, ha érkeznek a többiek.
Leül, maga elé teszi Francist, és végignézi a falakon található képeket ismét. Leginkább a könyvek kötik le a figyelmét újból, alkalomadtán majd tényleg beléjük olvasgat. Azon közben elcsodálkozik, hol vannak a többiek, hiszen ha nem nézett el semmit, akkor ma óra van, mégpedig itt.
Még mindig meglepődik azon, milyen keveseket érdekel az óra, ez látszik a létszámból, vagyis az egyelőre üres teremből. Miután újból felmérte a termet, visszatér Francis tanulmányozásához, elég volt neki az elmúlt pár nap, az is csoda, nem esett baja, amikor benne hitte elbújva az angyalkát. Gyengéden törölgeti meg, és ezt műveli, míg nem jön a Celinda.*


A hozzászólást Noel Wyard összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 27 2010, 18:17-kor.
Vissza az elejére Go down
Midorikawa Kumiko
Prefektus - Extremus
Midorikawa Kumiko

nő Halak Jelige : Mérgezett Fekete-Fehér
Hozzászólások : 2161
Tantárgy(ak) : Átváltoztatástan tanársegéd
Évfolyam : Második
Kor : 32

Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitimeSzer. Május 26 2010, 16:08

*Végre egy óra, amin nem nagyon van gyakorlat. Legalábbis ő ebben reménykedett, amikor úgy döntött a mágiatörténelmet is emelt szinten veszi fel. Tulajdonképpen minden tárgyat azon vett fel, mert így nagyobb tudáshoz juthat. Igaz, mióta meghozta ezt a döntést, többször érezte, hogy teljesen felesleges volt. Most azonban nem ezen agyal, hanem szépen nyugodtan halad a tanterem felé, és nem is foglalkozik azzal mi lesz az órán. Furcsa őt ilyen gondtalanak és nyugodtnak látni. Ma vlahogy mégis hiányzik belőle az a fajta merevség, ami máskor olyan jellemző. A teremhez érve, miután bejut, a megszokott módon az első sorban ül le, azonban most nem a tanárral szemben, hanem közel az ajtóhoz. Egy újabb szokatlan dolog. Pedig nincs szó semmi féle változásról, egyszerűen csak most nincs kedve a mindenttudó okostojást adni. Igaz ha feltesznek neki majd egy kérdést úgysem fogja kibírni, hogy ne a tőle telhető legjobb választ adja.
Mindez azonban részlet kérdés. A narancssárga poló, és a kék színű farmer is elég furán hat, de az igazság az, hogy csak benyúlt a szekrénybe és ez akadt a kezébe. Egy pillanatig sem gondolkodott, egyszerűen magára kapta a haját pedig összegumizta. A táskájába dobálta a cuccait és már jött is. Mostmár az sem okozott gondot, hogy a harmadikra kell feljönnie. Kerekített orrú cipőjében meg sem érezte a sok lépcsőt.
A puffra leülve egy könyvet vesz elő. Nem azt, amiből itt tanulnak, de történelemmel kapcsolatos, és igen érdekesnek bizonyul. Remélhetőleg tudja majd hasznosítani, amit benne olvas.
Így szépen csnedbe, a hátát a falnak vetve olvas és várja, hogy megérkezzenek a többiek és tanárnő is. Ha ekkor Noel már bent van, akkor természetesen köszönt neki.*


//Többre nem futja, bocsi. És csak 21:00 után leszek, addig sajnos kórusom van//


A hozzászólást Midorikawa Kumiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Május 26 2010, 16:27-kor.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom



Mágiatörténet tanterem - Page 2 Vide
TémanyitásTárgy: Re: Mágiatörténet tanterem   Mágiatörténet tanterem - Page 2 Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 

Mágiatörténet tanterem

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
2 / 3 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3  Next

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Tornerans Mágusképző Szakiskola :: Központi kastély :: Harmadik emelet-


Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Free forum support | Visszaélés jelentése | Legfrissebb megbeszélés